سرکاری sms جدید.اس ام اس zede hal باحال.اس ام اس سرکاری 2009.اس

سلام و درود بر شما بندگان پاک خدا

.

.

.

که اگر شما هم حمام بروید ، یکی از آنهائید!!!

دوست عزیز

با فعالسازی پیــــام چند رسانه  ای (MMS)

.

.

.

.

در صورت نداشتن جوک جدید ...

می توانید عکس خود را برایمان بفرستید تا کمی بخنـــــدیم . . .

دیشب گربه ها همه جیگر ها رو خوردن !

هستی یا خوردنت !!!؟؟

نگران گربه ای هستم که تو رو میخوره ! آخه طفلکی مسموم میشه !!!

در بحر حبیب گرچه ما خیس شدیم

در مکتب عشق...اهل تشخیص شدیم

"ره زین شب تاریک نبردیم برون..."

ماندیم و به دست دوست سرویس شدیم

با یار هزار درد دل دارم من

آری دل بی صبر خجل دارم من

پس فرقت یار کی به سر خواهد شد؟

  گوساله ی من بفهم! دل دارم من

اددا.. بابا ..دد.ای ی ی فافا !!

ببخشید گوشیم دست بچه بود !!!

اس ام اس و پیامک عاشقانه مخصوص روز  ولنتاین اس ام اس انگلیسی با معنی فارسی ولنتاین  ٬ اس ام اس های جدید سال نو +   اس ام اس کریسمس، اس ام اس زیبای سال نو، اس ام اس سال جدید، اس ام اس کریسمس 2009، اس ام اس کریسمس پایان 2008 ، x-mass sms, Christmas message, new sms for new year. Christmas 2009 messages. Free beautiful sms for new year. Sms for Christ’s birth.  Short poem for Christmas. اس ام اس انگلیسی کریسمس با ترجمه ی فارسی روانجوک و اس ام اس بهمن ماه پیامک بهمن ماه اس ام اس ولنتاین valetine day sms ، payamak bahman mah عکس اس ام اسی ، اس ام اس باحال ،پیامک اس ام اس جوک ، اس ام اس تازه ، اس ام اس توپ ، جوک اس ام اس جدید  ۸۸، عکسهای اس ام اس ، اس ام اس خنده دار جدید ، جوک و لطیفه ، طنز ، سرگرمی ، اس ام اس و جوک  جوک های قشنگ ، شعر و جوک اس ام اس ، sms toop ,  jok & sms, اس ام اس سرکاری، پیامک بهمن ولنتاین روز ولنتاین جدیدترین  اس ام اس توپ، اس ام اس طلاق sms tavalod ، اس ام اس عاشقانه. اس ام اس ناب . جوک سرکاری ... اس ام اس ویژه روز ولنتاین. اس ام اس بهمن ماه اس ام اس سرکاری ، اس ام اس جوک ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس عرفانی اس ام اس خنده دار ، اس ام اس روز ، اس ام اس مذهبی ، اس ام اس جدیداس ام اس غمگین عاشقانه عشقولانه اس ام اس کم یاب ، اس ام اس نایاب ، مرکز جدیدترین اس ام اس ها اس ام اس های واقعا جدید٬ اس ام اس های کاملا جدیدsmse jadid . sms toop . sms jadid . sms new . sms tavalod

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد