اس ام اس عاشقانه تابستان پیامک عاشقانه فصل تابستان مسیج عاشقانه

اس ام اس سرکاری و عاشقانه برای تابستان و گرما

 

mehriran.net اس ام اس سرکاری تابستان89 اس ام اس عاشقانه فصل تابستان اس ام اس زیبا اس ام اس خنده دار تابستان89پیامک جدید تابستان پیامک سرکاری اس ام اس تیرsms   jadid sms   89 sms jadid    پیامک اس ام اس درباره فصل تابستان جملات با معنی  smshaye 89 اس ام اس سرکاری جملات قصا جملات نغز اس ام اس نغز تابستان 89 اس ام اس تابستان 89 اس ام اس دنیای اس ام اس دنیای sms sms ziba جملات زیبا برای اس ام اس جملات کوتاه نغز برای پیامک پیامک 89 پیامک زیبا تابستان89 اس ام اس توپ جدید پیامک خنده دار اس ام اس خنده دار پبامک سرکاری تابستان 89 جملات کوتاه ولی سرکاری دنیای پیامک های سرکاری فقط اس ام اس سرکاری sms سرکاری مسیج سرکاری مسیج جدید تابستان مسیج باحال مسیج سرکاری مسیج خنده دار جملات کوتاه خنده دار متن خنده دار باری sms جملات کوتاه برای sms جمله زیبا مخصوص اس ام اس جملاتی برای اس ام اس مسیج دربارهاس ام اس sms اسمس های تابستان89 اس ام ا تابستون-اس ام اس فصل تابستون-اس ام اس گرما-اس ام اس تابستون 89اس ام اس تابستان-اس ام اس فصل تابستان

 در  این هوای گرم کدام گزینه بیشتر می چسبد؟


الف:هندوانه  خنک

ب: استخر آب

ج:یخ در بهشت با طعم آلبالو

 د:یک ماچ آبدار از گونه شما

 

* * * * * * * * * 

 

هوا خیلی گرمه دارم خفه میشم کاش تو اینجا بودی.
.
.
. لااقل دو تا جک واسمون میگفتی یخ میکردیم

* * * * * * * * * 

سلام خوبی ؟ خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون !

 بیماری وبا تو این فصل زیاد میشه

کمتر با آفتابه آب بخور

* * * * * * * * * 


چو تــــــابستان شد و هنگام کنــکور/ هــزاران بـــــــــــــار رفتم تا لب گور

پشیمــــــان گشته ام از کردۀ خویش/  نبرده علــــــم کــــــــار بـــنده را پیش

* * * * * * * * * 

اگر در شبی تابستانی صدای کف زدن به گوشتان رسید

 صدای بزن و بکوب  و پایکوبی نیست!

آگاه باشید که یکی از ابنای بشر دست خالی

 به نبردی تن به تن با پشه و انبوه دژخیمان خونخوار رفته است!

* * * * * * * * * 

 

تابستونه هــوای پــشــت بـام شب پر سـتاره          بــه آدم مـیــدهـد عـمـــر دوبــــــار

اوز زیـبـاتـراز هر سرزمـیـن است           بهشـت دنـیـوی گویـنـد هـمین است

 

* * * * * * * * * 

اس ام اس عاشقانه تابستان پیامک عاشقانه فصل تابستان مسیج عاشقانه تابستان

mehriran.netاس ام اس عاشقانه تابستانی

*تابستان؛*

فصل ِ برگِ توت و پیلهُ پروانه.

فصل نامزد شدن یخ با آب

فصل خوابیدن روی بام

فصل دیدار کسی در آسمان

بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند

* * * * * * * * * 

در این تابستان داغ نگاهای سردت کشنده تر از گرما ست  و من در آسمان دوستیمان  گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درک میکنم

* * * * * * * * * 

 
آری تابستان است فصل محبت من به تو 
نگاه گرم من به تو 
لذت بخش عرق شرم تو
هدیه تابستان عشق من به تو