اس ام اس های عاشقانه

مجموعه صدودومین اس ام اس های عاشقانه در سایت یک موبایل برای شما عزیزان قرار گرفته است.این مجموعه که مانند همیشه اس ام اس هاس عاطفی و عاشقانه را در خود جا داده است در ادامه مطلب قابل مشاهده است.
عاشقانه
در خلوت من جز تو کسی راه ندارد / رخسار فریبای تو را ماه ندارد / غمنامه ی من غصه ی چشمان تو باشد / غیر از تو دلم دلبر دلخواه ندارد .
 


تک لحظه های زندگی همپای خاطرات توست / خونه ی قلبم کوچیکه ، اما همش به یاد توست .
 




گستاخی خیالم را ببخش که حتی لحظه ای یادت را رها نمیکند !
 




دعای باران چرا ؟ دعای عشق بخوان ! این روزها دلها تشنه ترند تا زمین ، خدایا کمی عشق ببار .
 




چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد !
 




نه مرا خواب به چشم ، نه مرا دل به دست / چشم و دل هر دو به دیدار تو آشفته و مست .




بوی یوسف می دهد پیراهنت / پیر کنعانم برای دیدنت .
 




گلم از من دوری ! اما به تو اندیشیدن را ، عادتی ساخته ام بهر تنهایی خویش .
 




عشق من از من گذشتی خوش گذر / بعد از این حتی اسمم را مبر / خاطراتم را تو بیرون کن ز سر / دیروز از کف رفت ، فردا را نگر .




سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست / گر در این خلوت بمیرم هیچکس آگاه نیست / من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی / این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست .




 


بلبل باغ توام ، مشتاق دیدار توام / غم مخور دلدار من ، تا زنده ام یاد توام



در را باز کن خبری دارم ، قلب را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن دوستت دارم.



همه واسه عشقشون گل می فرستند ، من موندم واسه گلم چی بفرستم؟



در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی.

 

 

 

 




تقدیم به تنهاصدف دریای دلم که به بیکرانگی اقیانوس عشق دلتنگشم




منم تنها ترین تنهای تنها / و تو زیباترین زیبای دنیا

منم یلدای بی پایان عاشق / تو بودی مرحم زخم شقایق

نگاهت را پرستم ای نگارم / فدای تار مویت هرچه دارم . . .



تومی دانی که من مست تو هستم

تو را از عمق جانم می پرستم

نه امشب کار هرشب بود هرشب

که من آوراه ات اینجا نشستم



ندارم من نظر، جز بر نگاهت

ندارم من طلب، جز روی ماهت

ندارم من دلی، جز عاشق تو

نباشم من دمی، جز در پناهت



دلم زنده به دیدار توباشد

غلامروی و رخسار تو باشد

تمام روز و شب در فکر این است

مبادا دیگری یار تو باشد



من که با نغمه ی پر سوز تو عادت دارم / باز از چشم سیاه تو شفاعت دارم

گرچه لبخند تو دیریست زیادم رفته / من به سرفصل نگاه تو ارادت دارم . . .



داشتنت شده برای من یه آرزو ، دلم میگه بازم بگو بازم از او

هرچی خوبی از تو دارم بهش میگم

بازم میگه : بازم بگو بازم بگو



به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم . . .



از حساب و کتاب بازار عشق

هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم ؟



بی تو از کاروان ، من جا مانده ام / از شکرانه ی نعمتی چون تو ، در مانده ام



امروز امیر در میخوانه تویی تو / فریادرس  ناله ی مستانه تویی تو

مرغ دل ما را که به کَس رام نگردد / آرام تویی ! دام تویی ! دانه تویی تو !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد