sms +18

دیر کردن بهتر از هرگز نکردن است....

                                          پلیس راه قزوین!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------

معلم : میخواین چیکاره بشبن ؟

علی : میحوام خلبان بشم...

مریم : میخوام دکتر بشم...

سارا : میخوام یه مادر خوب بشم...!!!

حامد : میخوام به سارا کمک کنم....!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

راننده تاکسی : خانوم شما سومین زن حامله ایی هستی که امشب رسوندم فرودگاه!

زن : اما من که حامله نیستم!؟!

راننده : ما هنوز به فرودگاه نرسیدیماااااا...!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------

ترکه داشته میمرده به پسرش میگه مردم بگو ایدز داشتم!

پسره میگه چرا؟

ترکه میگه : هم بیماری با کلاسیه " هم بعد از من کسی ننتو نمیگیره...!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------

(( این اس ام اس قدیمیه حواسم نبود تایپ کردم دلم نیومدپاکش کنم بعدن نگی نگفتی! ))

شباهت دختر با گوسفند...

به غیر از پشماشون همه جاشونو میشه خورد...!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

به علت رواج مباحث روانشناسی در بین جوانان" زین پس به جای واژه ک * س * خ * ل از واژه

آلت پریش استفاده میکنیم...!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------

اگه س * ک * س به درس خوندن تبدیل بشه...:

مخ زدن : انتخاب واحد

س * ی * ن * ه * مالی : پیش نیاز

لب گرفتن : هم نیاز

ل * پ * ا * یی : میان ترم

ک * ر * د * ن : پایان ترم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد